London in my heart

Fy fasiken vad mörkt och kallt det har blivit. Jag vägrar dock dra på elementen, virar in mig i filtar och drar på sockar istället! Inte för att värme kostar mig något extra utan för att jag mer vill se det som sensommar, så fort elementen dras igång har jag ju gått med på att hösten är här.

Hur som helst. Sitter och planerar en Londonweekend för fullt. Hur visar man upp den bästa sidan av en av sina favoritstäder för någon som aldrig har varit där? Vad är viktigt att se och vad kan man skippa? Nu när jag var i London senast fick jag upptäcka en massa nya saker tack vare Therese som bott där ett par år längre än vad jag gjorde. Det är det bästa med storstäder. Man blir liksom som kär på nytt eftersom det alltid finns nya saker att uppleva och se. Nästa gång ska vi i alla fall till min absoluta favoritklubb alla kategorier. Tror jag har skrivit om den tidigare. Där finns en lounge med kristallkronor och röda skinnsoffor, ett rum med amerikansk lodgekänsla där de har öppna spisar och skinnfällar, ett gigantiskt dansgolv, ett japaninspirerat rum med karaoke och börsen rullandes i taket. Coolt som tusan! Har inte än under mina 24 år hittat något annat ställe som passar oavsett humör. Sen ska vi festa med aussies och kiwis! =) Vissa kanske mer speciella än andra. Den kan ni fundera på! ;)

Nä nu ska jag sluta drömma mig bort, trösta mig med chokladpudding och invänta idol!





Kommentarer
Malin

Åh vad jag längtar nu!!! :D Det ska bli sååå skönt att komma iväg! Men det som ska bli bäst av allt är att få se allt som du pratat om! :D

2009-09-22 @ 19:56:11
URL: http://theprincessmalin.blogg.se/
Camilla

Hej Anna!



Det var väldigt längesen sist, hoppas att allt är bra med dej =) Passande nog så ska jag iväg på en London weekend i november och den där nattklubben du beskriver låter ju hur ball som helst! Får man fråga vad den heter? Ha det bra! Kram från din gamla klasskamrat

2009-09-23 @ 09:30:25
therese

vill också åka igen....

2009-09-23 @ 10:17:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0