London Vol. 2

Jag vet att jag är långsammast på att lägga upp bilder. Här kommer i alla fall några från min och Malins första tripp till storstan!


Den obligatoriska flygplatsbilden med öl i handen


Bubbel"snö" utanför Harrods efter deras julparad








Runtvisandet av stan fortsatte till Piccadily Circus


Vi åt munkar i Soho


Varför finns det inte såna goda i Sverige?


Svettiga, glada och trötta efter en natts dansande i Kingston


Camden är ett måste på söndagar!




Butik där man absolut inte (!) får fota, erhm... Ser ni dansaren uppe på pelaren till höger?


Pimms, så jäkla gott att jag nästan dör! Kan man beställa det i Sverige?


Malin tyckte också att Pimms was the shit!


Yum! Jäklar vad jag saknar det långa håret!


Kvällen avslutades på Walkabout med Snakebites



To be continued....



Kommentarer
Linas träningsdagbok

Åh, munkar är mums! Synd bara att de är såååå himla onyttiga. När ska de komma på nyttiga saker som är supergott tro? Haha.

2010-05-31 @ 09:21:48
URL: http://linastraning.webblogg.se/
Cassandra

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-08 @ 11:51:42
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0