Jul jul strålande jul...

Då va den här igen... julen. Planerar alltid att jag ska hinna med en massa mys men... så bli det aldrig!
Har blivit en hel del pluggande, pysslande och målande i lägenheten! En av de stressigaste veckorna på länge! Trodde att julen va då man skulle va ledig och bara mysa runt men... icke! Nu väntar tre fullspäckade dagar +kvällar! Imorron julafton med en massa mumsig mat, kalle (om jag håller mig vaken) och paketöppning! Skojigaste att läsa upp alla mina rim som jag har knåpat ihop, ligger en massa själ och hjärta bakom dem. Efter det kommer juldagen med kalkon och utgång och på annandagen blir det bandy i v-ås! Kommer att vara helt slut när nyår närmar sig! puh! Stackars mig! ;)

God Jul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0