Bakåtspya

Kom nyss hem från min bror, hans fru fyller år idag så jag var där och åt lite tårta. Supermumsig tårta med hallon och maräng i, kan det bli bättre?! Kom att jag var tvungen att baka klart mitt surdegsbröd. Skulle plocka ner bunken från hyllan ovandför kylen när jag som i slow motion såg hur den vickade. Och den tre dagar sura sörjan föll ner över mitt ansikte. Eftersom jag var på väg att göra något nej ljud med munnen så var den öppen och smeten rann ner rätt i munnen! Usch vad vidrigt, det var som en spya som åkte åt fel håll! Tack och lov lyckades jag rädda det nytvättade håret och kjolen som jag ska ha på mig ikväll. Men det känns fortfarande som om jag luktar vinägerspya! Bluä!

Nu ska jag göra mig i ordning och locka håret! Ska bli skoj att gå ut ikväll! Fick guldkort till ett av uteställena här i stan idag så jag kanske får användning av det! ;)

Ha en bra kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0