BirthdayGirl



 

image62
Har jag gjort min första tenta i engelska nu på morgonen. Det tog mig cirka 20 minuter, den var superlätt, eller så har jag jättefel! Men det kändes bra så det återstår att se hur det gick.

Har varit vaken sen 6 imorse. Eftersom jag inte visste hur lång tid tentan skulle ta så ville jag gå upp och göra mig i ordning. För idag är det... min födelsedag, hipp hipp hurra för mig! =) Ska strax bli hämtad för jag ska firas hos mina föräldrar eftersom min familj inte får plats i min lilla etta. Kalasen i min familj är så kaotiska. Tänk er fyra syskon med respektive (dock så har min bror valt att åka till Malaysia med sin sambo istället) mamma pappa sju(!) syskonbarn farmor och hennes karl och så lilla jag! Helt galet vill jag lova! Dock blir kvällen lugn eftersom jag börjar jobba 7.45 imorgon bitti så jag ska fira ordentligt senare med mina vänner! Men tårta i massor ska det minsann bli!

Ha en bra lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0