Blåtunga

Det gick riktigt bra att jobba idag. Var lite orolig eftersom det inte alls va skoj förra helgen och eftersom jag ska jobba imorgon också. Men dagen gick jättefort. Efter det skyndade jag mig hem för att sen åka iväg och grilla lite. Hade tänkt försöka dra ihop en utgång men entusiasmen infann sig liksom inte efter arbetsdagen och jag tog därför beslutet att bara mysa hos mamma och pappa. Jag åt alldeles för mycket, så nu behöver jag inte äta mer den här helgen ha ha, troligt! Min brorsdotter var där också. Vi spelade mitt nya TP med barnfrågorna, flätade hår och åt spiderman isglass. Vi blev rätt snygga i munnen av dem! Hääärligt blå! Nu ska jag trots den tidiga timmen krypa ner i sängen och kolla nån film. Ska ju jobba imorgon också.

image70

image69


Hoppas ni har en bra kväll!


Kommentarer
Natalie B

åh spidermanglass!! det är min absoluta favorit av alla isglassar som finns!

2008-04-27 @ 00:30:14
URL: http://natalieb.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0