Brunch?!

Tog lite sovmorgon idag. Känns dock som att jag gör det var och varannan dag men det gäller att passa på medans man pluggar! Sen när jag det är dags att jobba då är det slut på sånt! Det värsta med att sova länge är om man ska äta frukost eller lunch. Orkar inte med resten av dagen på bara frukost men lunch känns så mäktigt! *pling* Dagens i-landsproblem.

Nu har de i alla fall bytt lås på min lägenhet. Huvudnyckeln till alla lägenheter har varit på vift nån månad, det har varit lite läskigt men nu är det bytt!

Läste att H&M ska göra ett nytt samarbete med en designer! Den här gången är det Rei Kawakubo från Comme des Garcons som ska designa kläder för H&M. Efter att ha kollat in hennes tidigare kollektioner så känns det som att det blir bra mycket skojigare än vad många av de andra "gästdesignernas" H&Mkläder har varit. 

image38
                              (Bild lånad från Aftonbladet.se) 


Kommentarer
carro

ja jag tror inte att något ställe i världen kan slå nyår i sydney?! :D

2008-04-03 @ 20:38:35
URL: http://lovelyc.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0