Fredag

Vaknade av mig själv kl 9 imorse, kors i taket, det är inte något som händer varje dag. Har passat på att sova lite extra den här veckan, nästa vecka blir det tidiga mornar med tentaplugg. Har översättningstenta nästa lördag, på min födelsedag och allt! Men födelsedagar känns mindre och mindre viktiga ju äldre man blir tycker jag.

Så var det fredag igen. Hade sett fram emot en lugn helg men icke. Ikväll kommer min brorsdotter (börjar bli värsta ungdomsgården hemma hos mig =) ). Hon ska stanna till imorgon, då ska vi fira hennes mamma som fyller år. Sen på kvällen ska jag på en födelsedagsmiddag och sen mötas upp med Sanna, puh, hur ska jag hinna?!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen smörja in mig med BUS, är galet blek och jag har inte tid att sola på ett tag.

(Sjukt bra låt - enjoy!)


Ha en bra dag!


Kommentarer
emma

oh ja verkligen

2008-04-11 @ 11:02:00
URL: http://luundbergs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0