It wasn't me

Det blev kinamat till lunch som planerat, yum! Efter det sprang jag runt i lite affärer. Passar på att shoppa nu eftersom jag har lovat mig själv att inte köpa några "onödiga" grejer i maj. Får se hur det går. Kanske ska sätta upp en begränsad summa istället, vi får se. Åkte i alla fall vidare till Jysk där jag köpte utemöbler till balkongen. När jag kom hem insåg jag att balkonggolvet var superskitigt och bestämde mig för att göra rent. Sprutade på en massa rengöringsmedel och hällde sedan en hink med vatten för att skölja bort all smuts. Hörde då hur någon nedanför rörde sig. Jag kikade över kanten och såg att vattnet droppade in på balkongen nedanför, Oupps! Kröp ihop på golvet och skurade lite snabbt innan jag smet in och stängde dörren, åh så pinsamt! Stackars grannar som har en klant som mig boende ovanför. Ja ja, lite vatten har ingen dött av.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0