Lördag

God morgon allihop!
Imorse när jag vaknade och reste mig upp så såg jag att det var huuuur mycket folk som helst utanför brandstationen som ligger mitt emot. Det var en så absurd syn så att jag trodde jag fortfarande sov eller nåt. Tog en stund innan jag kopplade att de förmodligen har öppet hus eller nåt sånt idag. Men det såg så sjukt ut eftersom det alltid brukar vara helt tomt där och nu ringlade en säkert 20 meter lång kö ut sig där. Tycker ändå att det är skoj att folk har ett sånt intresse. Detta var över en timme sen och det är fortfarande massor av folk där och polisbilar som blinkar och grejer! Jag har varit lite bekymrad över huruvida de har slutat använda den där stången när det är utryckning eller inte. Kanske ska gå ner och kolla! ;)

Nä idag ska det städas och så ska jag baka klart mitt supernyttiga surdegsbröd. Får se hur det blir, degen luktar riktigt illa i alla fall. Men det blir kanske gott. Gjorde ett gäng med bullar igår så nu ska familjen fyllas nästa helg!


image46


Kommentarer
Anonym

åh vad sugen jag blev på bullar

2008-04-14 @ 15:58:02
URL: http://daloatf.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0