Måndag

Vad trött jag blir. Va jättetrött imorse men jag var ju tvungen att gå på 45minuters föreläsningen eftersom vi måste ha 80% närvaro och jag har redan missat en, eller två (?) gånger redan. Tror ni att de tog närvaro idag?! Icke! Så jag hade lika gärna kunnat ligga kvar hemma och sovit de extra timmarna jag hade behövt. Får se det som att jag hinner med mer idag eftersom jag gick upp tidigt!

Fick min Dior necessär idag på posten, som jag vann i Nattas tävling! Jättesöt!

Nu ska jag plugga en stund. Har massor att ta tag i!

Ha en bra dag!



Kommentarer
Debbie

Segt med obligatoriska lektioner! Fast de kanske är givande? ;) jag har bara två den här veckan.. me like!

2008-04-07 @ 14:49:26
URL: http://dendardebbie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0