Michael Clayton

Har inte blivit mycket gjort idag kan jag lova. Skulle plugga när huvudet höll på att explodera, kändes som att hjärnan var för stor och ville ut. Så jag var tvungen att vila ett par timmar. Pratade med min bror som är i Malaysia en stund... Jag vill också åka utomlands till nåt varmt ställe. Jag får hoppas på en bra sommar helt enkelt, ska ligga vid poolen hemma hos mor och far och lata mig hela sommaren!

Kollade klart på Michael Clayton, riktigt bra film måste jag säga. Lite halvsvår att hänga med i eftersom jag gjorde en massa andra saker under tiden men jag kan ändå säga att den är sevärd!

image48

Efter filmen kollade jag in "Secret diary of a callgirl". Blir arg eftersom de får prostitution att se glamouröst ut. Har inga erfarenheter själv men jag tror inte att det är så det ser ut i verkligheten. I serien är "hallicken" eller vad hon kallas för en snäll dam som verkar bry sig om tjejerna, jo tjena! Finns säkert många såna som bryr sig... eller inte! Även om dessa lyxprostituerade får gå på dyra restauranger, fester etc. så måste de garanterat ställa upp på sjuka saker som de inte alls njuter av. Nä, ilsk blir jag när de får det att verka som ett bra yrke där unga tjejer kan tjäna mycket pengar!


Kommentarer
Natalie B

svar: självklart inte :) det är havrebaserad vaniljsås..ska egentligen vispas..men jag häller på det som det är :) jättegott!

2008-04-13 @ 23:13:54
URL: http://natalieb.blogg.se
Natta

god morgon! lycka till i tävlingen.

2008-04-14 @ 08:17:11
URL: http://naaatha.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0