Onsdag

Känner i hela kroppen att jag inte har fått tillräckligt med sömn. Vill sova mer men jag måste iväg till skolan ett par timmar. Idag är det i alla fall mulet och vindfritt så jag hoppas all pollen håller sig på marken och inte snurrar runt i luften. Hade dock inte skadat med liiiite sol.

Oh well, nu ska jag äta upp min gröt, utan mjölk eftersom jag glömde köpa det igår, inte så gott men det går ner. Sen blir det skola. Vi ska ha den sista debatten, känns skönt att bara behöva vara åskådare idag. Sen ska vi repetera USA´s culture and society del, det kan verkligen behövas. Kommer ihåg allt i stora drag men deras politiska system ser ju lite annorlunda ut jämfört med Sverige så det är lite krångligt att komma ihåg. Kan inte alla stater heller, hur stora de är, hur många som bor där och framförallt var de ligger. Kuststaterna och södern är väl inte så svårt men mitten har jag inte så stor koll på.

Have a nice day



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0