Skruvat

Gick upp vid halv åtta imorse för att min pappa kom förbi med lite grejer till mig. Jag kollade på tv en stund och helt plötsligt vaknade jag och då var klockan elva, suck! Hatar när man går upp tidigt och ska få massor gjort men sen somnar om! Nu hinner jag inte göra något utan måste göra mig i ordning och springa iväg till skoan. Vi ska kolla på nån film om den Brittiska regeringen. Som jag har skrivit tidigare så har jag en förmåga att somna när jag kollar på film nu mera. När jag gick i gymnasiet så hade vi alltid historia på fredageftermiddagarna och vår lärare satte alltid på svart-vita filmer som vi skulle kolla på. Jag ska vara ärlig och säga att jag inte minns en enda av dessa filmer. Tror jag sov mig igenom gymnasiets fredagseftermiddagar. Det är lite skillnad nu dock. Nu måste jag verkligen hänga med! Hoppas det ine är ett mörkt rum bara!

Vad gör ni idag?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0