Söndag

Good morning Sunshines!
Ute är det minsann inget solsken i alla fall. Men det gör inget för idag blir det jobb och plugg. Jag var så sjukt klantig igår, igen. Hade en skoluppgift som skulle lämnas in senast kl21 igår, lördag. Den var klar redan i onsdags men jag väntade med att lämna in den så jag kunde finslipa den lite. Inte gjorde jag det inte. Kom dessutom på den igår 21.40. Vi har sån grej där man lämnar in uppgifter på en sida så nu står det ett stort rött "LATE" på den uppgiften. Skit också. Mailade in den också. Hoppas inte att det spelar någon roll. Jag menar vem sitter kl 21 en lördag och läser engelska sammanfattningar på artiklar. Ingen hoppas jag!

Nu ska jag äta klart min grötfrukost sen ska jag gå och jobba! Har en massa kli i ögonen av all pollen, nu är det dags igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0