Surprise

När jag vaknade imorse verkade det som att det skulle bli en helt vanlig dag. När jag höll på och gjorde mig i ordning ringde min mamma och frågade om hon skulle komma upp till mig och hjälpa mig att sy upp mina gardiner. Så precis innan jag skulle gå iväg till skolan så kom hon. Jag hjälpte henne att ta undan lite grejer och så. I skolan fick jag ett meddelande där mamma sa att hon skulle stanna tills jag kom hem så att jag fick se hur långa gardinerna skulle vara. Hon hämtade upp mig i skolan och så åkte vi hem. När jag kom upp så hade hon plockat undan min skohög i hallen och dammsugit. Innan jag kom in i lägenheten sa hon åt mig att blunda... Jag blev helt rädd och trodde att det var någon där inne. Hon ledde mig in och där stod min födelsedagspresent, den sängram +nattduksbord som jag har velat ha jättelänge. Jag blev så glad att jag började gråta! Så det var därför hon skulle sy upp gardinerna just idag för att de skulle leverera sängen. Väääärldens bästa födelsedagspresent! Tack snälla mamma och pappa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0