TV junkie eller...

I måndags visades första avsnittet av Cashmere Mafia i Sverige. Jag har väntat länge då det ska vara lite som Sex and the City som jag verkligen älskar. Vet inte riktigt om jag gillade det eller inte. Visst påminde det lite om SATC men utan det personliga, det vill säga sexet ;). Ska ge det några avsnitt, det kanske blir bättre. Har hört att tv3 även har köpt avsnitt av Lipstick Jungle, även den serien ska påminna om SATC. Det återstår att se. Jag är inte så förtjust i Brooke Shield. Frågan är om jag behöver fler serier att följa? Snart kommer nya avsnitt av Desperate Housewives på femman. Hur ska jag hinna med?! Så många serier så lite tid! image36image37




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0