Vila

Tanken var att jag skulle gå på en föreläsning nu på eftermiddagen men jag känner mig fortfarande hängig så jag struntar nog i det. Kom nyss hem, var till Arlanda och vände, sen åkte jag och lille mamsen till MAX och åt, så bra gick det med min nya nyttiga vecka! Men imorgon blir det annat, då ska jag skärpa mig. Jag tror att felet är att man alltid ska börja med nya saker på måndagar men visst kan jag lika gärna börja imorgon onsdag!

Kollade på andra avsnittet av Cashmere Mafia igår. Jag tycker inte riktigt att det händer något, men än tänker jag inte ge upp minsann. Ska ge det ett par avsnitt till.

Nu ska jag kolla på nya The Hills avsnitt och vila en stund, ska jobba 18-20 ikväll.


Kommentarer
Natalie B

Hej!

Vad tycker du om silikon? För vem gör tjejerna det?
http://natalieb.blogg.se/1207650559_si.html

2008-04-08 @ 13:19:24
URL: http://natalieb.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0