Minigolf och lyxvillor

God dagens!

Jobbade hela dagen igår, åkte hem och sov, sen bar det av till äventyrsminigolfbanan (långt ord det där). Isabel tyckte att vi skulle hitta på nåt annorlunda, en fredagkväll. Det var vi och en barnfamilj där, mysigt. Jag har typ aldrig spelat minigolf, kanske nån gång när jag var liten så jag hade inte så höga förväntningar. Vi satte igång och det visade sig att jag var en hejare på det där, ändå fram tills det kom med vatten i bilden. Min boll plumsade ner där ca 3 gånger, på samma bana. Då tröt mitt tålamod och var bara halvvägs. Jag var skitgrining resten av spelet och det gick superdåligt. Isabel skrattade åt jag har tålamod som en femåring. Jag lös dock upp mot slutet och spelade lite bättre, förlorade i alla fall med fem poäng.

Efter det skulle vi möta upp några andra. Slutade med att vi hamnade i en jättevilla mitt inne i stan med ett gäng 20 åriga pojkar. Alla drack, utom jag som för kvällen hade tagit på mig att vara chaufför. Visste ju inte då att det skulle förtäras alkohol. Ja ja, sparar mig till nästa helg. Då vankas det kräftskiva. Jag är superexcited!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0