Nerlerad

Usch och fy, har varit snorig hela kvällen på jobbet, sjukt jobbigt! I alla fall så var vi på väg från en tant, vi sneddade över en kulle och helt plötsligt känner jag hur fötterna försvinner under mig. Jag gled ner för den leriga kullen innan jag till slut snubblade framåt. Hela ena benet plus baken var nerlerade och det här var precis när jag börjat jobba, härligt. Fick åka tillbaka till lokalen och tvätta fötterna i handfatet och försöka dra av den värsta leran från kläderna. Sen var det bara att jobba skitig.

Måste säga att det känns som att hösten är nära nu. Det är mörkt på kvällen, kyligt och allmänt ruggigt. Ska jag vara helt ärlig så gillar jag det. Det är så att man bara vill ligga hemma under en filt och kolla på film eller läsa en bok. Me like!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0