1-års jubileum

Idag blev en låååång dag. Har varit så sjukt trött hela dagen. Var bara kvar i Västerås till lunch, eller egentligen efter lunch. Åt lite kinesmongolbuffé först innan det bar av hemåt. Kände att jag inte var så pigg eftersom jag bara åt en portion mat och en liten friterad banan med glass. Det hör inte till vanligheterna! Men, man kan inte vara på topp än. Åkte hem till de jag jobbar hos och lämnade julklappar och fick en jättefin julblomma.

Idag är det ett år sen jag fyllde i de sista papprena, gjorde en monsteröverföring och fick nycklarna till min lägenhet. Jisses vad fort tiden går! Slog mig häromdagen hur mysigt jag har fått det. Eftersom det är så dyrt med möbler har jag fått köpa på mig vartefter. Hade ju lite möbler sen tidigare men det var mest IKEAgrejer. IKEA i all ära men det är inte så kul att ha ett hem som ser precis ut som i katalogen. Men nu är säng, soffa, tv, hallhyllor och en massa mer saker uppdaterade. Det enda som jag inte köpt något helt nytt till är köket. Där duger mitt IKEAmatbord minsann.

Efter att ha varit rastlös och flyttat runt de senaste 4½ åren känner jag att jag är hemma nu... Min lägenhet är min borg! =)


Kommentarer
Anonym

Det inger hopp och förtröstan i min nyinflyttade stöktillvaro... =)

2008-12-17 @ 15:27:47
URL: http://lifeoflily.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0