Jag vill sova

Nä, nu får det allt vara slut med de här vakna nätterna! Nog för att jag sover halva dagarna men snart ska jag tillbaka till verkligheten då är det tidiga mornar som gäller. Eller tidigare i alla fall. Har kollat in schemat för våren och det verkar som att vi har cirka två föreläsningar i veckan. Men sen ska det ju pluggas all övrig tid.

Imorgon är sista dagen på det här året. Förra året vid den här tiden längtade jag bara att 2007 skulle vara över men nu känns det lite vemodigt måste jag säga. Förra året väntade ju en nystart och jag ville sätta igång på en gång. Under det året hade jag ju flyttat hem från Skellefteå, skaffat lägenhet här i stan, flyttat ut ur samma lägenhet, flyttade till London, flyttade hem från London, bosatte mig hos mor och far ett tag innan jag till slut köpte lägenhet. Det här året har det ju inte hänt så himla mycket men ändå massor. Jag har ett helt annat flyt än jag har haft på många år. Jag har de tre närmaste åren planerade så det kommer nog inte bli så stor förändring. Men å andra sidan, jag tar på mig nya saker, människor kommer och går så nog händer det grejer.

Nu ska jag gå och sova så att jag kommer upp i tid och hinner med tåget imorgon eftermiddag, piffad och klar!

Go natt mina vänner och er som jag inte känner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0