Man ska inte ropa hej...

Hej hej hallå!

Jag förstår inte vad det är för fel på mig, jag är så sjukt trött hela tiden men ändå kan jag inte sova på nätterna... suck! Har hamnat i en sån insomniaperiod som jag hamnar i lite då och då, det är skitjobbigt med tanke på att jag har en miljon saker att göra. Men men, det är väl bara att bita ihop, två veckor kvar bara, sen ska jag tusan ta ledigt i några dagar innan det är dags att börja skriva på nästa hemtenta som ska vara inne i början av januari.

Förra veckan berättade jag för några vänner hur jag äntligen har blivit av med min magkatarr, gissa vad fel jag hade. Man ska inte ropa hej.... har svid i magen hela tiden nu så det får bli kokt mat diet ett tag framöver. Ska sätta igång redan idag med kokt fisk och potatis, får se om magen mår lite bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0