Ni skulle se den andra...

Vad hände med kvällen? Jag satte igång och skrev på hemtentan så fort jag hade slutat vara ilsk. Skrev en hel massa, kände mig inte riktigt klar men vi fick bara skriva 4-5 sidor och min blev ganska precis 5. Helt plötsligt var klockan sju, jag fattade ingenting. Nu är tentan ivägskickad i alla fall. Ska lämna in papperskopia imorgon bitti!

Tänkte visa bilder på min stackars hand (i brist på annat skoj). Jag fick världens bandage av sköterskan eftersom det blödde ganska mycket. Hon måste ha stuckit svindjupt eftersom min han numer är gul/blå/lila/svart. Syns inte så jättebra på bilden men det ser ut som att jag har slagits. Har kört den hela dagen "du ska se den andra killen..." haha. Hade jag varit vänsterhänt så hade det kanske kunnat vara så på riktigt! Men men, man blir kanske alltid så blå. Jag är ju titulerad "vårdbiträde" på ett av mina jobb så jag borde veta, men det gör jag inte. Jag har ingen delegering så jag får inte spruta in på folk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0