Nu är glada julen slut slut slut....

Jodå jag lever. Hade sån sjuk huvudvärk hela dagen och kvällen igår så jag låg på sofflocket konstant och försökte bli lite pigg. Tror det beror på att jag slappnar av, då hänger inte huvudet med riktigt och det gör ont! Var och handlade en snabbis igår och fick ännu en gång veta att mitt kort inte fungerar, argh! Ringde direkt när jag kom hem till banken och skällde! Ska gå och se om bankomaten vill spotta ut lite pengar annars ser det inte så ljust ut.... Hur tusan klarar man sig utan sitt visakort? Var får man pengar ifrån då? Banken tyckte visst att det var mitt problem, dags att byta bank kanske?

Anyways, idag ska jag kanske börja plugga.... eller inte. En dag till ledigt förtjänar jag! Ska till Malin och baka kräftstjärtspizza ikväll! När jag var där i förrgår hade hennes karl köpt guitar hero till ps3. Stackarn fick spela i en halvtimme innan vi kom och tog över. Jag måste snart skaffa mig ett liv, börjar bli en tv-spelstönt! Det blir bra när skolan börjar på riktigt igen så att jag inte har tid att guitar heroea! =)


Kommentarer
Anonym

jobbigt med huvudvärk..känner mig lite början till sjuk jag.

2008-12-28 @ 22:25:55
Natalie B

Mitt namn kom inte med :)

2008-12-28 @ 22:26:27
URL: http://natalieb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0