Tisdag

Hej hej hallå!

Idag tog jag en efterlängtad sovmorgon, låg och mös fram till klockan ett. Jobbade kväll idag, det gick superbra. På kvällen jobbar man alltid två, idag var det med en tjej som är 20. Hon har gått ner 52(!) kilo på två år, imponerande och inspirerande. När vi inte har så mycket att göra på jobbet brukar vi stanna och köpa fika nånstans. Med henne köper jag alltid bara frukt... =) Nu har jag precis joggat/powerwalkat i en halvtimme, är supersvettig. Men visst är det skönt att bara ta ut sig ordentligt! Ska försöka komma igång och träna regelbundet nu. Blir annars att jag tränar duktigt i ett par veckor per år! Till hösten ska jag ju yoga men jag vill gärna ha någon sorts konditionsträning också.

Har för övrigt svinont i ryggen igen. Måste ha lyft fel på jobbet, skit också, jag som trodde jag skulle hålla mig "mjuk" nu ett tag efter massagen. Det är dåligt att vi inte får lära oss lyftteknik, jag har ju ingen aning om hur man ska lyfta för att slippa ryggont. Får fråga nån bättre vetande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0