Sista lediga dagen

Igår insåg jag att jag inte kan bo kvar här så himla mycket längre. (Kommer så klart plugga klart först) Jag hade tänkt att det skulle vara massor med folk ute igår kväll, det är ju trots allt långhelg och många har väl kommit hem för att fira midsommar. Men icke! Det var som att komma till en spökstad. Vi hade tre alternativ eller fyra egentligen, Perrongen där en massa folk åt nån utomhusbuffé även om alla satt inne. Time Out.. vet inte vad jag ska säga. Och Harrys som vi inte alls var sugna på. Eller att gå hem... Det blev Perrongen. Det var trevligt trots allt. Har så himla ont i huvudet idag. Måste dricka massor av vatten och knapra en massa alvedon så att jag är pigg till filmen ikväll. =)


Imorgon börjar verkligheten, är lite nervös. Kommer inte hitta hem till folk, och nu ska jag gå helt själv. Ja ja, om någon i Hällby ser en blond tjej irra runt så är det bara jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0