Tandvärk

Ibland har jag inte turen med mig. Har haft ont i munnen i två veckor. Från början var det en blåsa som slog i tanden heeela tiden, jag kunde inte tugga eller bita ihop. Efter en massa sköljningar med Hexident är blåsan försvunnen men inte värken. Fick för mig att kika in och se hur det såg ut med en mindre (dock inte liten) spegel inkörd i munnen. Upptäckte till min fasa att visdomstanden är alldeles svart! Uack! Eftersom jag börjar jobba heltid imorgon har jag verkligen inte tid med det här. Det är dessutom typiskt eftersom den nya tandläkarreformen (heter det så?) börjar gälla från 1a juli. Skit också! Får ringa tandläkaren imorgon eftermiddag efter jobbet och se om de har nån akuttid, kan inte gå runt så här längre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0