Fredag

Var tvungen att gå upp tidigt idag för min snälla mamma hade tvättat min kjol som jag ska ha på mig ikväll och pappa lämnade av den här innan han åkte till jobbet imorse. Vid 10 var jag och fick manikyr, det var sådär bra. Tjejen som gjorde manikyren var inte så spännande. Hon satt i stort sett tyst, hon försökte ställa lite frågor som "pluggar du?", "Vad pluggar du"? Det slutade med att det var jag som frågade henne saker om hennes utbildning och grejer. Hon var en sån person som om jag frågade "Utbildade du dig i Stockholm"? så fick jag till svar "ja". Oj spännande! Ja ja, mina naglar blev röda och fina med lite stenar på en nagel.

Ikväll ska jag äta middag med hela släkten, eller inte hela men jag tror att 30 av oss ska fira mormor och morfars diamantbröllop! Tänk att ha varit i gift i 60 år(!) wow. Undrar om jag ens kommer att hinna med det i mitt liv, undrar om någon från min generation kommer uppleva det. Oh well..

Vad gör ni ikväll?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0