Insomnia

När jag kom hem förra hösten från England så drabbades jag av insomnia. Jag kunde verkligen inte sova. Min kropp och mitt psyke skrek efter sömn men det gick bara inte. Det tog mig flera månader att ta mig ur. Är rädd att jag har hamnat där igen. Jag har inte kunnat sova ordentligt på två nätter. Vet inte om det beror på att jag har sovit så mycket i helgen att min kropp är utvilad. Hoppas verkligen att det beror på det.

Kom nyss hem, fick gå tidigare från jobbet. Ska snart krypa upp i soffan och kolla på Grey's Anatomy.

Idag när jag var på väg hem från skolan gick jag in i en bokaffär. Fick ett bokköparinfall och köpte tre böcker som fanns kvar från bokrean. En av böckerna har jag funderat på att köpa ett tag, "1001 filmer du måste se innan du dör". Berättade det för min familj under påskhelgen. Jag ringde min mamma när jag kom hem och nämnde att jag äntligen hade köpt boken. Efter cirka en kvart ringer min telefon. Då är det min bror, han frågade vad jag hade gjort idag. Sedan sa han med en suck att jag kan gå och lämna tillbaka boken, han hade nämligen köpt den direkt efter att jag hade sagt att jag ville ha den. Han kommer inte vara hemma när jag fyller år så han tyckte det va jättebra att han i alla fall kunde köpa något litet och lämna som jag kan få då. Men eftersom jag köpte boken på rea så går det ju inte! Så jag kommer ha två likadana böcker! Haha! Får ha den ena som akutpresent!

Imorgon ska jag till IKEA weeee. Måste köpa en bokhylla eftersom min boksamling ökar stadigt när man pluggar!

Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0