Muffins och valyra

Jag har en förmåga att bli sötsugen på kvällarna. Älskar att kolla på tv och mumsa på nåt gott! Öppnade skafferiet och insåg att mitt nya hälsojag inte har något gotti hemma. Försöker att hålla mig till minimorötter och nötter när suget slår till. Men idag räckte dessa inte till så jag fick ställa mig och baka muffins!!! Supermumsiga vaniljmuffins med jordgubbsfrosting blev det! Yum yum! Fick användning för muffinspapprena som jag fick i julklapp också!
image12

Har spenderat eftermiddagen med att läsa det sista ur min bok om USA. I morgon blir diskussion om det samt om det pågående valet av representant för demokraterna. Var helt säker på att det skulle bli Obamas seger vi skulle diskutera men, det ändrades i natt. Nu kan det nästan gå hur som helst. Den som lever får se...


Kommentarer
Katarina

Blogg hjälp? hör av dig :)

2008-03-05 @ 23:17:15
URL: http://katarinaz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0