Nu blev det kväller

Intervjun imorse gick bra men jag ändrade uppfattning om jobbet så jag kommer nog fortsätta med det som jag har nu, trivs så himla bra. Får inte glömma bort skolan. Pluggar 125% så det tar sin lilla tid. Har knappt gjort något alls på min företagsekonomikurs som jag läser på distans. Skulle behöva en vecka för att läsa alla böcker, göra en inlämning och starta upp PM men den tiden finns tyvärr inte.

Kjolen som jag sydde igår blev jättebra. Var dock inte så enkelt fixat som jag hade trott. När jag sprättade bort den del jag inte vill ha kvar av tunikan lossnade en mudd från kjoldelen. Eftersom jag äger någon symaskin så fick sy för hand och det är ju lite meckigt, men bra blev det. Försökte hitta en bild på originalet på internet men jag hittade ingen så jag får ta en bild senare. Vill göra något av den mönstrade överdelen man jag vet inte vad. Någon som är kreativ och pysslig som vet något man kan göra?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0