Nytt jobb!

Weee, jag fick ett av de extrajobb som jag var på intervju på. Ska träffa de andra nästa vecka men jag kör på här så länge! Jag blev jätteglad eftersom det var ganska många som hade sökt!

Hela eftermiddagen har gått åt till att städa och tvätta. Men nu luktar det rent och äppeligt i hela lägenheten. Blir världens lugnaste kväll med naturgodis, popcorn och mys i soffan!

Hörde Veronica Maggios senaste singel för några veckor sen, Love it! Ska försöka att inte lyssna sönder den men den är så fantastiskt bra. Hon är grymt duktig.



Nu när jag har lärt mig att lägga upp filmer så kommer det bli en del... 

Ciao!


Kommentarer
Natta

tack så jättemycket :)
ha en fin kväll!

2008-03-07 @ 19:20:55
URL: http://naaatha.blogg.se
Judy

Grattis till extrajobb vän:)

2008-03-09 @ 11:05:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0