Redan rastlös

Jag är egentligen jättetrött men ändå jätterastlös. Har en förmåga att bli det när jag är lite dagen efter. Oftast så får jag städmani men inte idag. Vill göra nåt skoj men mindre ansträngande. Kanske till och med ska sätta mig och läsa nästa bok från min engelska litteratur kurs. Den ser helt ok ut så det ska jag nog göra!

Har suttit en stund nu och försökt komma på vad jag kan önska mig i födelsedagspresent, det är mindre än en månad kvar till jag fyller och jag har ingen aning. Jag har allt som jag behöver. Annars brukar jag inte ha några problem med att komma på i alla fall nån grej men inte den här gången. Puh vilket problem! ; )


Kommentarer
Sweet 16´s blogg

Ha en riktigt härlig söndagskväll! :D

2008-03-23 @ 21:28:10
URL: http://performance.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0