Regnigt

image20
Usch vilket tråkväder det har varit hela veckan. Har dessutom tappat bort mitt fina Marilynparaply, ligger nog här någonstans men jag vet inte var. Så imorse innan intervjun kom pappa förbi med ett mastodont paraply så att jag verkligen inte blir blöt i håret. Även om det skyddar kroppen så lyckas jag alltid bli blöt om fötterna och skitig på benen. Kom fram till intervjun med lera på benen och hela stövlarna. Som tur var satt vi på var sin sida om ett skrivbord.

Nu ska jag strax iväg och jobba en liten stund. Vill helst av allt ligga kvar hemma och se på regnet genom fönstret.


Kommentarer
Marie

Nu blev jag glad, tack för den fina värmande kommentaren =)

2008-03-12 @ 20:03:19
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0