Skoluniform eller inte?!

Äntligen är den här skolveckan slut! Testet gick dock jättebra. Vi bildade även debattlag för en kommande skoluppgift. Jag ska vara med och debattera om skoluniformer. Är det bra eller dåligt med skoluniform?! Vad tycker ni?! Det värsta var ändå en av de andra i gruppen. Vi har en kvinna i vår "klass" som är mer än jobbig kan jag lova. Kan berätta mer om henne en annan gång men så klart hamnade jag i samma grupp som henne, jag visste det. Här kommer bakslaget! =)

Efter skolan gick jag och köpte innehåll till mina föräldrars påskägg. Det blev en massa mumsiga ostar. Hittade jättemånga spännande. Köpte även lite kex och vindruvor. Det känns lite roligare än "bara" godis. Inhandlade en bit mörk choklad till mig själv! Älskar verkligen Anthon Bergs mörka med "nibs"!

ikväll är det inte omöjligt att jag ska träffa en "gammal" kompis och dricka lite vin, så värst gammal är hon dock inte men ni vet vad jag menar...

Ska först baka lite påskmuffins det vill säga vanliga muffins med rosa och gul frosting på! Ska baka i mina nya formar. Ska även knåpa ihop en limetårta tills på lördag, den ska nämligen stå i frysen i en massa timmar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0