Slut på kontot... nästan...

Puh vilken eftermiddag det blev! Shoppade en hel massa som ni kan se på bilden. Hittade dock inte det shampo och balsam som jag vill ha så jag beställde det från eleven.se när jag kom hem. Jag har letat överallt efter bra utemöbler till min balkong. Den är inte så stor så jag vill ha ett litet klaffbord med två stolar till. De brukar alltid ha jättefina på Indiska så när jag var där och handlade griffeltavla och bokstöd så frågade jag om de skulle få in några i år. De skulle inte det till butiken i stan men när jag sa att jag var intresserad så sa expediten att hon skulle beställa in till mig så att jag skulle få titta på dem och bestämma mig. Det kallar jag service! Beställde även manikyrtid och klipptid. Känner att jag behöver bli lite vårfräsch. Kom på vad jag önskar mig i födelsedagspresent, en spa-resa!!! Vad skulle vara bättre efter en slitig vår?!


image32


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0