Tänk själv!

Nu är jag alldeles slut. Lägger ibland energi på helt fel saker. Jag stör mig så mycket på människor som inte tänker själva, som aldrig kan ta några initiativ. Jag vet inte om det beror på att jag har blivit uppfostrad till att ta för mig. Ingenting i livet kommer gratis. Man måste kämpa för att ta sig någonstans. Ingen annan kommer att göra saker åt dig, det är upp till dig själv att ta ansvar! Är jag sur och grinig som inte låter andra "hänga på"? Eller det är ju det jag gör men jag har så svårt att säga till människor att göra sin del. Istället blir jag sur och snarstucken. Vad ska jag göra? Orkar inte dra lasset åt någon annan också, jag kämpar och sliter för att hinna med mitt eget!

Skönt att skriva av sig lite.... Men vad gör man i min situation?!



Kommentarer
Eden

Titta gärna in på min blogg - handlar mestadels om kärlek & sex :)

2008-03-13 @ 20:13:11
URL: http://edenslustgard.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0