Time to catch up

Har kommit på mig själv med att ofta skriva mina rubriker på engelska men det är så mycket lättare att uttrycka sig än på svenska. Om någon stör sig så är det bara att säga till. Vet inte om jag kommer ändra på mig men då vet jag att det är störande! =)

Ska springa iväg strax och dricka lite vin. Är så sjukt trött men jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte går. Det gör jag alltid när jag inte gör något på grund av trötthet. Sova kan man göra när man är död! Eller?! Tycker alltid att det är skoj att träffa vänner som jag inte har träffat på ett tag. Är spännande att se om man fortfarande har något att prata om eller om det blir en hel del pinsamma tystnader! Slutar oftast med att båda delar med sig av sina liv. Men visst älskar vi alla att prata om oss själva, mer eller mindre! ; ) Ha en trevlig kväll!!!

image28


Kommentarer
Natta

tack så jättemycket :D jag får se vilken det blir till imorgon. msåte bestämma redan då hehe

2008-03-20 @ 21:42:35
URL: http://naaatha.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0