Fullt upp

Förrutom att blivit trakasserad idag så har jag tentat, kändes sådär, var mycket svårare än vad jag trodde det skulle vara. Efter det åkte jag och shoppade lite. Sen var jag på mitt sommarjobb och hälsade på och träffade all ordinarie personal. Skulle egentligen ha skrivit klart PMan idag men jag är helt slut. Kanske sätter mig med det lite senare men annars så ska det inte vara inne förrän kl12 imorgon så jag kan ju gå upp vid 6 och skriva klart! Kan berätta att just nu är det inte roligt att vara Anna. Men, på lördag får jag ju åka bort, en heeel vecka. Trodde jag skulle vara ledig i två veckor när jag kommer tillbaka men icke! Kommer hem söndag morgon kl 4, börjar jobba kl 10 och jobbar till 15. Sen jobbar jag måndag, tisdag, onsdag, torsdag. Längtar nästan till hösten nu! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0