Good Evening Ladies and Gents

Tänkte skriva ett litet inlägg innan det är dags att sussa. Har varit så trött i eftermiddag så det har inte blivit så mycket gjort. Har kollat skolmailen och skickat iväg en massa viktiga mail, ätit lite middag sen kom bror +hans sambo förbi för att låna en "weekendväska."  Bytte om för att köra lite styrkeövningar hemma men träningsvärken från igår är så illa att jag knappt kan rör mig, får bli imorgon istället.

Imorgon ska det inhandlas mat och alkohol till helgens lilla tillställning. Måste hämta ut mer allergimedicin, har redan tryckt i mig en kartong. Ska försöka hitta nåt som jag kan ha på mig i helgen (ska köpa med presentkort, no-spending may gäller fortfarande). Sen ska jag på jobbintervju, håll tummarna! Vill verkligen ha det här jobbet. Det är inge bra. Det är oftast bättre om de behöver mig mer än vad jag behöver dem. Oh well, det blir nog bra, kommer ju inte förlora nåt som jag har nu. Efter det MÅSTE jag verkligen försöka bli klar med teorin till PMan. Just ja, måste hitta en artikel i en brittisk nyhetstidning som jag ska kunna redovisa på torsdag, suck! Någon som har koll på om det har hänt nåt spännande i Storbritannien?!

Nu ska jag lägga mig i sängen och börja på nästa bok till litteraturen, denna gång är det The Remains of the Day. Finns även på film, ska förbi biblioteket och låna den på torsdag! ;)

Nu så, God natt mina vänner + er som jag inte känner!


Kommentarer
anna

hej du..jag vill verkligen trycka paristrycket..men jag har skrivit ett inlägg om det nu om du vill läsa mer info.
kram!

2008-05-07 @ 00:02:16
URL: http://pyttis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0