Hemgjord glass

Shit vad klantig jag är. Grejen med inlägget nedanför är ju att jag ska skicka länken, tror ni jag kom ihåg det? Icke! Får göra det nu istället.

När man är lite så laktoskänslig som jag är så finns det inte jättemycket glass att välja på i frysdisken. Och jag älskar verkligen glass men nu börjar jag bli trött på att få ont i magen så jag kom på den briljanta idén att göra egen laktosfri glass. Det är ju hur simpelt som helst, tror jag. Har ju aldrig provat tidigare och nu står glassmeten i frysen så vi får väl se.

Ska plugga lite nu en stund tills Grey´s börjar.


Kommentarer
Anonym

Tack för inlägget :) Skönt att höra att man inte är ensam om tankarna.

2008-05-07 @ 20:03:46
URL: http://jemmin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0