"Jag SKA klara tentan"

Idag har jag försökt plugga det som jag inte har orkat med i veckan. Känner mig fortfarande stressad över tentan. Men det går som det går. Har repeterat "jag ska klara tentan" flera gånger om idag. Har hört att det ska fungera, kommer dock inte ihåg vad det kallas när man gör så, repeterar positiva tankar i huvudet. Lärde mig det av en kvinna i bastun på gymmet i London (hm det lät konstigt). Hon frågade mig vad jag tänkte på när jag simmade, på den tiden var jag hurtig och simmade 45-60 min 5 dagar i veckan. Jag sa som det var att jag försöker bara hålla räkningen på hur många längder jag simmade, så djup är jag! =) Då sa hon till mig att om man skapade ett mantra, är det så det heter? I alla fall så ska man upprepa detta. Hon hade tänkt "jag ska bli rik" flera gånger en dag. När hon kom hem fick hon en lott av en väninna, på den vann hon pengar, inte mycket men hon blev rikare än vad hon var innan. Så jag tror stenhårt på detta. Jag SKA klara tentan imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0