Jag vill också...

image2707
Var jag 18 och gick andra året på gymnasiet. Jobbade på ganska flitigt det året. Lyckades skrapa ihop en del VG och MVGn!

image2708
Hade jag precis fyllt 20 och nyligen kommit hem från min Australien+Thailandresa som varade i 7 månader. Jobbade i Parken Zoo och planerade flytt till Skellefteå för att börja plugga.

image2709
Hade jag tröttnat på min tillvaro, letade jobb och planerade flytt till London.

image2710
Hade jag nog precis kommit in i pluggandet igen. Efter att ha läst företagsekonomi + nationalekonomi så känns engelskan som en semester.

image2711
Var jag i skolan en stund och sen pluggade jag hela kvällen.

image2712
Ska jag handla lite mat och sen ta igen det jag missat idag. Kanske påbörjar jag nästa syprojekt också.

image2713
Kämpar jag på med skolan. Är nog inne på slutspurten av utbildningen. Har förhoppningsvis tagit mig i kragen och engagerat mig i något som kåren, ideell verksamhet, politiskt eller i min bostadsförening.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0