Lång dag redan

Herrejisses vilken dag och då är klockan bara två. Tentan kändes ganska bra, antingen gick det skitbra eller åt helvete! =) Det gick lite väl smidigt. Efter tentan som var avklarad på ca en timme satt jag och pratade med mina klassisar en stund, stunden blev dock till två timmar. Sen gick jag ner på stan och kollade lite, köpte morsdagspresent, en klänning på HM som jag inte har provat än, det va så himla lång kö. Gick en sväng med Malin som var på lunch. Sen köpte jag en grillad kyckling, senaste numren av brittiska Elle och InStyle. De kostar en förmögenhet här i Sverige men det struntade jag i idag. Eftersom jag inte sov så bra inatt ska jag krypa ner i sängen med tidningarna och lite marabou daim mjölkchoklad, vad den nu heter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0