Måndag

Hej hej hallå allihop!

Idag känner jag mig lite bättre. Sov till halv tolv(!), hade kunnat sova längre men jag ska ju till skolan en stund idag. Tänkte strunta i det men så kom jag på att jag har lånat en film på biblioteket som måste lämnas tillbaka idag. Idag är det riktigt svalt ute, jag har haft ca 20-25 grader på balkongen (som ligger i norrläge) hela helgen, idag är det bara 10. Har lärt mig att man inte kan titta på folk nedanför vad de har på sig för att veta hur varmt man ska klä sig. Svenskar har inte den förmågan att klä sig efter väder. På en supervarm dag kan man möta folk som går i bikini och sen en stund senare någon i dunjacka. Hur tusan tänker folk?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0