Morsdagspresent

Ok, bloggflytten var inte helt smärtfri. Min statistik har fått nippran. Den visar en tredjedel av antalet den visade imorse(?). Hur tusan kan antalet läsare sjunka under dagen? Makes no sence!

I alla fall så har jag kommit på väääärldens bästa morsdagpresent. Eller kanske inte världens bästa. Tyvärr mamma så blir det ingen resa till Mauritius men nästan lika bra. Kan ju så klart inte tala om vad det är då min mor kikar in här lite då och då. Får visa om... två och en halv vecka, haha!

Nu ska jag knapra i mig lite alvedon, krypa ner i sängen och sova. Hoppas att det sjuka har lämnat mig imorgon! Funderar på att ta tag i mitt nästa syprojekt. Ska jag försöka mig på en klänning?! Har ett jättefint blommigt tyg som räcker till en klänning. Känner mig liiite osäker dock eftersom jag aldrig har sytt nåt i den vägen tidigare. Men det var ju inget dyrt tyg så fukar det inte så funkar det inte. Nä, nu drar jag iväg igen...

Go natt på er! Dröm sött!


Kommentarer
Catty

godmorgon :) hoppas att du mår bättre idag. ha en underbar dag :)

2008-05-14 @ 07:59:27
URL: http://catty.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0