Nu har det lossnat

Oj vad många inlägg det blir idag! =) Det har ju inte sett så ljust ut på jobbfronten för mig på sistone, det vill säga sommarjobbfronten. Annars är jag ju sysselsatt så det räcker och blir över. I alla fall så ringde en dam nyss och sa i stort sett att jag fått ett jobb men att de vill träffa mig först. Så jag ska träffa dem på fredag. Det är ett krux bara, det jobbet ligger typ 5km från mig så det skulle betyda en hel del bussåkande och cyklande. Hoppas jag får det jobb som jag ska till idag. Tror att de ligger på ungefär samma i lönenivå.


Får se vad som händer.... To be continued...




Kommentarer
sanna

söt blogg.

2008-05-07 @ 11:47:34
URL: http://sannawiberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0