Ögondroppar

Inte nog med att jag har en miljon saker att göra de närmsta två veckorna så börjar jag nu känna mig lite krasslig. Har ont i halsen och fryser som en hund! Har inte(!) tid att bli sjuk nu! Ska dricka massor av c-vitaminbrus och knapra en massa alvedon.

Har tagit ögondroppar i nån vecka nu, fantastisk uppfinning (kan man kalla det uppfinning?). Men varför är det så himla svårt att pricka ögat för?! Högra ögat går alltid bra, får in en stor droppe. Men sen när det kommer till vänster öga så kan jag inte pricka rätt. Tar mig ca 3-4 droppar innan jag lyckas får in lite vätska i ögat! Återigen ett härligt i-landsproblem. =)

Nu ska jag sova bort det sjuka!

Natti mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0