Onsdag

Go morgon!

Jag måste verkligen skärpa mig, kan inte hålla på att sova så här till 10 de dagar jag inte har föreläsningar. Eftersom jag är så långsam på morgonen blir det verkligen ingenting gjort på länge heller. Har redan varit vaken i en halvtimme men jag har bara förflyttat mig från sängen till soffan! =) Ska väl kanske försöka hitta på nån frukost. Sen måste jag göra mig i ordning så att jag ser fräsch ut på intervjun, fräsch och fräsch vet jag inte om jag kan se ut nu med rinnande ögon och näsa men jag får göra mitt bästa, hel och ren är väl det som brukar räknas. Vet inte vad som har hänt med mitt hår, det är alldeles mjukt idag, I like.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0